ahmetbeyler
New member
Toyota RAV4 Sunumu: Elektronik Erişim ve DC Şarj Cihazında 100 KM ile PHEV
Toyota'nın 90'lı yılların başında sağ burnu vardı ve tanındı: Aracı araçlara benzeyen ancak sokakta operasyon için optimize edilen arabalar için bir pazar var. Tahmin edilmiş yolların ötesinde yapabilecekleri, hedef grup için bile önemli değildir, ancak hiçbir rol yoktur. Toyota 1993'ten bu yana 15 milyon RAV4 sattı, bunlardan 2,5 milyonu sadece Avrupa'da. Gelecek yıl, altıncı nesil başlayacak, bu da mevcut sürümden daha ucuz ve “dijital” hale gelmeli.
Dört birim
Ayrıca bu nesilde, içten yanmalı bir motor olmadan piyasaya Rav4 gelmez. Şimdilik pille çalışan bir elektrik paylaşımı planlanmamıştır. Başlangıçta Toyota'nın zaten birkaç teknik detayı ortaya çıkaran dört versiyon var:
versiyon | KW'de Performans | rehber |
PHEV AWD | 224 | Tüm tekerlekten çekiş |
PHEV FWD | 197 | Önden çekiş |
Vallhybrid AWD | 140 | Tüm tekerlekten çekiş |
Vollhybrid FWD | 135 | Önden çekiş |
Plug-in hibritlerindeki pil, 23 kWh enerji içeriğine sahiptir ve bu da CC şarj cihazında 50 kW ile ekipmana dayanır. Tüm PHEV'lerin 11 kW ile üç fazlı AC şarj cihazı vardır. Bununla birlikte, Toyota pil ömrü hakkında çok endişeli görünüyor, çünkü yaklaşık üç saatlik vaat edilen yükleme süresi, CA şarj cihazındaki şarj kapasitesinin nispeten kesildiğini veya yükleme kayıplarının gerçekten yüksek olduğunu gösteriyor. 100 km WLTP'de bir elektrik aralığı vaat edilir, bu da muhtemelen sadece önden çekişli PHEV için geçerlidir. Baskı için ilk paket ekinde, özellikle güçlü olduğu için övülür.
Sınırlar, kırışıklıklar ve teller değişti: Genel olarak, tasarım muhafazakar kalıyor. Açıkçası, Toyota'nın müşterileri çok fazla araştırma tasarımı ile şaşırtmayı akılda tutmadı. (Resim:
Toyota
)))
Hala elektrikli pil sürücüsü olmadan
Toyota henüz yakıt tüketimi hakkında bilgi vermiyor. Geçmişte, hibrid birimler iyileşti ve birkaç kez doğrudan rekabete kıyasla doğrudan rekabete kıyasla ekonomik olduğu kanıtlanmıştır. Gelecekte ne ölçüde taşınacak. Çünkü çevre kirliliği, yanıt davranışı ve gürültü konforu açısından, bir yanma motorunun dahil olduğu bir birim elektrik piline karşı bir olasılık yoktur.
Normal güncellemeler
Ayrıca, yazılım tarafından tanımlanan araçların yaşının Toyota Arenen yazılım platformu ile başladığı da söylenir. Markanın bu konuda iyileşecek çok şeyi var, çünkü önceki modeller tarafından takdir edildikleri her şey için: yaratıcı bilgi -eğlence sistemleri veya sofistike asistanlar neredeyse kesinlikle değildi. Japonlar asistanları ve tüketici elektroniğini düzenli güncellemelerle güncel tutmaya söz veriyor. İlk görüntüler, hata olmaması gereken daha muhafazakar bir yüzey ve işlemi gösterir.
Diğer şeylerin yanı sıra, yeni yardımcılar, RAV4'ü geçişlere engelleyebilecek araçları hissediyorlar. Bir asistan, arkadan hızla yaklaşan arabalarla bir şeridi değiştirmeden önce otoyol hakkında rapor verir. Aksine, otonom yüksek ve hatta kısmi sürüş meselesi yoktur.

İç mekan tarzdan oldukça işlevsel ve pragmatik görünüyor. (Resim:
Toyota
)))
Fiyat
Hangi yönde finansal olarak, satıcı prömiyerinin henüz belirlenmesinden bir yılın dörtte üçü. Bu nedenle müşteri biraz artan fiyatlara uyum sağlamalıdır. Toyota RAV4 şu anda resmi olarak 40.990, 52.790 Euro eklenti hibrit. Ancak şimdiye kadar, ikincisi her zaman tüm tekerleğe sahipti, gelecekte de önden çekişli olacak.
Toyota markası hakkında daha fazla bilgi
Daha Fazla Göster
Daha az belirti
(MFZ)
Ne yazık ki, bu bağlantı artık geçerli değil.
Boşa harcanan eşyalara olan bağlantılar, 7 günlük daha büyükse veya çok sık çağrılmışsa gerçekleşmez.
Bu makaleyi okumak için bir Haberler+ paketine ihtiyacınız var. Şimdi yükümlülük olmadan bir hafta deneyin – yükümlülük olmadan!