zaten asıl sebep Benjamin yaprakları – Perşembe günü günün fotoğrafımız – rengin gücünün güzel bir örneği. Çalıdan düşen yapraklar, tasarımları nedeniyle başlangıçta fotoğrafçı OttoWärmegard’ın dikkatini çekti. Fotoğrafta öne çıkmaları için onları mavi bir kağıda ışığa karşı fotoğrafladı. Orijinal görüntüden, görüntü işlemede renk varyasyonları oluşturmak için kanal karıştırıcıyı kullandı ve sonunda bunları düzenleyip bir kolaj halinde bir araya getirdi.
Duyuru
Ancak ortaya çıkan görüntü, güçlü renklerinin yanı sıra Benjamin’in dört yaprağından oluşan aynı temel motifin varyasyonuyla da dikkat çekiyor. Değişiklikler farklı renklerden, boyutlardan, formatlardan ve bölümlerden gelir. Bu şekilde, kolajın her bir parçası, tek tek sayfalara ve düzenlemeye farklı bir vurgu yapar. İzleyici resim içinde dolaşmaya ve motifin yeni yönlerini keşfetmeye teşvik edilir.
Kayıt sırasında bile Dönen ışıklar Bernhard Horst tarafından, fotoğrafçıya fotoğrafı çekmesi için başlangıçta ilham veren şey, akşam göğünün yoğun mavisi ile deniz fenerinin ucunun parlak kırmızısı arasındaki karşıtlıktı. Ancak bir sonraki aşamada izleyici için ana motife giden yolu planladı. Çelik konstrüksiyon boyunca uzanan aşırı perspektif sayesinde bakışı sağ alt köşeden ana motife yönlendiriyor.
Resimde Alman yaban arısı galeri sahibi Nikkonwolf tarafından, Pazar gününden bir fotoğraf, sarı-siyah vespa, arka planın pastel sarı-pembe tonuyla uyum sağlıyor. Bu kombinasyon biraz romantik bir çocuk masalına benziyor, aksi halde korkutucu olan yaban arısı daha çok iyi ve güçlü bir arkadaş gibi uçuyor. Yumuşak arka plan ayrıca yaban arısının sadece arkadaş canlısı görünmesini değil, aynı zamanda heybetli görünmesini de sağlar.
Yaz sıcağı ve modern serinlik, flashcube galerisi fotoğrafçısını başlık fotoğrafında birleştiriyor bütün haşhaş. Haşhaşlar en çok tamamlayıcı bir yaz yeşili ortamında parlak kırmızı çiçekler olarak bilinir. Bu çekimde, görüntünün alt kenarındaki yeşil de yaza benzer bir ışıltıya sahip, ancak merkezde, göz hizasında, doğuya özgü gelinciklerin pembe ve beyaz çiçekleri kontrast oluşturuyor. Görüntünün üst kısmında, arka plan koyu maviye döner. Özellikle beyaz çiçekler burada göze çarpıyor ve maviyle birlikte serinletici bir fırtınadan sonra olduğu gibi taze bir atmosfer yaratıyor.
Başlıklı Calvin & Hobbes siyah beyaz fotoğrafı, rengin bile rahatsız edici olabileceğini ve görüntünün anlamından uzaklaştırabileceğini gösteriyor. kıyafet kodu. Resmin en solunda siyah takım elbiseli bir adam durmuş bekliyor. Görüntüde baskın olan, görüntünün ortasında sağdan çıkıntı yapan yapraklı bir ağaç grubu ve ayrıca doğa için bir sembol olarak insanlar ve ağaçlar arasında bir bağlantı olarak tipik bir bina bariyeri (muhtemelen kırmızı ve beyaz). Fotoğrafçı görüntüde renk bırakmış olsaydı, görüntünün tamamen farklı bir etkisi olur ve muhtemelen farklı bir mesaj iletirdi. Bu nedenle, yalnızca rengin gücü değil, aynı zamanda izleyiciyi amaçlanan içerikten uzaklaştırdığında aşırı bir renk var.
Geçen haftaya ait tüm fotoğrafları fotoğraf galerisinde bulabilirsiniz.
Duyuru
Cumartesi: dönen ışıklar
“Fotoğraf Dönen ışıklar Bernhard Horst editörlere gönderdiği bir e-postada şöyle yazıyor: “Işığın yapısı ve kırmızı/mavi kontrastı beni büyülemişti. İlk başta kuleden daha uzağa ateş ettim ama sonra perçinlerin bir “ışık kılavuzu” olarak mükemmel şekilde çalıştığını gördüm. Karanlık nedeniyle, yakınsayan çizgiler olmayacak şekilde hedefi tam olarak hizalamak zordu.”
Canon EOS R5 | 24 mm | ISO 800 | f/3.5 | 30’lar (Resim: Bernhard Horst / Bernie_himself)
(tüy kalem)
Haberin Sonu
Duyuru
Ancak ortaya çıkan görüntü, güçlü renklerinin yanı sıra Benjamin’in dört yaprağından oluşan aynı temel motifin varyasyonuyla da dikkat çekiyor. Değişiklikler farklı renklerden, boyutlardan, formatlardan ve bölümlerden gelir. Bu şekilde, kolajın her bir parçası, tek tek sayfalara ve düzenlemeye farklı bir vurgu yapar. İzleyici resim içinde dolaşmaya ve motifin yeni yönlerini keşfetmeye teşvik edilir.
Kayıt sırasında bile Dönen ışıklar Bernhard Horst tarafından, fotoğrafçıya fotoğrafı çekmesi için başlangıçta ilham veren şey, akşam göğünün yoğun mavisi ile deniz fenerinin ucunun parlak kırmızısı arasındaki karşıtlıktı. Ancak bir sonraki aşamada izleyici için ana motife giden yolu planladı. Çelik konstrüksiyon boyunca uzanan aşırı perspektif sayesinde bakışı sağ alt köşeden ana motife yönlendiriyor.
Resimde Alman yaban arısı galeri sahibi Nikkonwolf tarafından, Pazar gününden bir fotoğraf, sarı-siyah vespa, arka planın pastel sarı-pembe tonuyla uyum sağlıyor. Bu kombinasyon biraz romantik bir çocuk masalına benziyor, aksi halde korkutucu olan yaban arısı daha çok iyi ve güçlü bir arkadaş gibi uçuyor. Yumuşak arka plan ayrıca yaban arısının sadece arkadaş canlısı görünmesini değil, aynı zamanda heybetli görünmesini de sağlar.
Yaz sıcağı ve modern serinlik, flashcube galerisi fotoğrafçısını başlık fotoğrafında birleştiriyor bütün haşhaş. Haşhaşlar en çok tamamlayıcı bir yaz yeşili ortamında parlak kırmızı çiçekler olarak bilinir. Bu çekimde, görüntünün alt kenarındaki yeşil de yaza benzer bir ışıltıya sahip, ancak merkezde, göz hizasında, doğuya özgü gelinciklerin pembe ve beyaz çiçekleri kontrast oluşturuyor. Görüntünün üst kısmında, arka plan koyu maviye döner. Özellikle beyaz çiçekler burada göze çarpıyor ve maviyle birlikte serinletici bir fırtınadan sonra olduğu gibi taze bir atmosfer yaratıyor.
Başlıklı Calvin & Hobbes siyah beyaz fotoğrafı, rengin bile rahatsız edici olabileceğini ve görüntünün anlamından uzaklaştırabileceğini gösteriyor. kıyafet kodu. Resmin en solunda siyah takım elbiseli bir adam durmuş bekliyor. Görüntüde baskın olan, görüntünün ortasında sağdan çıkıntı yapan yapraklı bir ağaç grubu ve ayrıca doğa için bir sembol olarak insanlar ve ağaçlar arasında bir bağlantı olarak tipik bir bina bariyeri (muhtemelen kırmızı ve beyaz). Fotoğrafçı görüntüde renk bırakmış olsaydı, görüntünün tamamen farklı bir etkisi olur ve muhtemelen farklı bir mesaj iletirdi. Bu nedenle, yalnızca rengin gücü değil, aynı zamanda izleyiciyi amaçlanan içerikten uzaklaştırdığında aşırı bir renk var.
Geçen haftaya ait tüm fotoğrafları fotoğraf galerisinde bulabilirsiniz.
Duyuru
Cumartesi: dönen ışıklar
“Fotoğraf Dönen ışıklar Bernhard Horst editörlere gönderdiği bir e-postada şöyle yazıyor: “Işığın yapısı ve kırmızı/mavi kontrastı beni büyülemişti. İlk başta kuleden daha uzağa ateş ettim ama sonra perçinlerin bir “ışık kılavuzu” olarak mükemmel şekilde çalıştığını gördüm. Karanlık nedeniyle, yakınsayan çizgiler olmayacak şekilde hedefi tam olarak hizalamak zordu.”
Canon EOS R5 | 24 mm | ISO 800 | f/3.5 | 30’lar (Resim: Bernhard Horst / Bernie_himself)


(tüy kalem)
Haberin Sonu