Napoli, Bernard Arnault’nun mega yatlarının limana girmesi yasak

ahmetbeyler

New member
Napoli açıklarında büyük yatlar – Tek bölümün ötesinde, tarafından bildirildi Corriere del Mezzogiorno, ve ayrılma kararı alan Bernard Arnault’nun öfkesinin anlatıldığı bölüm, büyük yatları Napoli’den ayrılmaya zorlayan limanın yetersizliğini vurguluyor. Örneğin 2019 yılında, 90 metrelik uzunluğuyla dünyanın en büyük özel yelkenli yatlarından birine güvenlik nedeniyle sahip olan çok zengin Amerikalı girişimci Barry Diller, güvenlik nedeniyle izin alamadı. Mergellina’da rıhtım. Aslında 75 metreden uzun tekneler marinaya giremiyor.


Modernizasyon yok – Bu nedenle sorunun tartışılmaya başlanması kaçınılmazdır ve Napoliten sanayicilerin lideri Costanzo Jannotti Pecci’den başlayarak çeşitli tartışmalara da neden olur, ama sadece değil. Forza Italia’nın Campania’daki bölge koordinatörü Fulvio Martusciello, “Napoli, Salerno limanının bir koluna dönüştürülen Napoli limanının modernleştirilmemesinin bedelini ödüyor” diye gürledi. Kendisini kanunları uygulamakla sınırlamış olan Kaptanlığa sorumluluk yüklemek akıl dışıdır” dedi.


“Napoli eşit bir limanı hak ediyor” – Martusciello, “Sorumluluklar daha ziyade, Napoli limanını bilerek geliştirmeyenlere aittir” dedi. Napoli’nin bölgenin başkenti olduğu ve bu nedenle eşit bir limanı hak ettiği anlaşılana kadar lüks tekneleri reddetmek zorunda kalacağız” dedi. Ve bu, Campania şehrini lüks turizmden ve takip eden tüm ilgili faaliyetlerden mahrum bırakma riski taşır.
 
Üst