ahmetbeyler
New member
Tesla, uzun zamandır patron şirketi Elon Musk tarafından, başlangıçta küçük bir formatta ve yolcu koltuğunda bir bekçi köpeği ile ilan edilen Robotaxi hizmetini başlattı. Amerikan Teksas eyaletindeki Austin şehrinde Tesla, bazı arabalardaki bazı arabalarda seçilmiş kullanıcıları Pazar gününden direksiyonun arkasında bir kişi olmadan rezerve edebildi. Tesla başlangıçta şirketi özellikle dost canlısı zihniyetin çevrimiçi bir etkileyicisinde seçti.
Teklif başlangıçta Austin Center'ın yönetilebilir bir kısmı ile sınırlıdır. Musk daha önce başlangıçta sadece 10-20 aracın mevcut olacağını açıklamıştı. Aynı zamanda, yeni Tesla otomobillerinin çoğunun, gemide gerekli olan tüm teknolojilere sahip olduğunu söylüyor. Bu nedenle, sokaklarda otonom sürüş ve şirketi için Robotaxi sektöründe yüzde 90'ın üzerinde bir pay ile milyonlarca Teslas'tan bahsediyor.
Misk kavramından şüphe ediyor
Bununla birlikte, uzmanlar ve rakipler, Teslas'ın bağımsız olarak ne kadar güvenilir bir şekilde sürebileceğinden şüphe ediyor, çünkü Musk sadece kameralara güvenmek ve çevredeki ortamı hisseden en pahalı lazer radarı olmadan yapmak istiyor. Bu teknikle, şu anda uzak olan Robotaxxi Waymo tedarikçisi seyahat ediyor. 1500'den fazla araba ile Waymo, tekerlekli bir kişi olmadan yolcularla 250.000'den fazla gezi. Bununla birlikte, Musk kameralara bahis oynarsa Tesla'nın maliyetler açısından önemli bir avantajı olacaktır.
Tesla, Y modelinin Austin tipini kullanır. Direksiyon simidi ve pedalsız özel bir robotaxi aracının üretiminin gelecek yıl başlaması planlanıyor. Şu anda, yolcu koltuğunda, gerekirse arabayı durdurabilecek bir grubun çalışanı var. Onunla birlikte, yolcular da bazı deneyim ilişkilerinden görülebileceği gibi uygulamalarına kaydolmak zorundadır. Eşlik eden bir araç, Tesla robot taksilerinin çoğunu takip eder ve uzaktan kontrol edilebilir. Waymo, Austin'in çok daha geniş bir bölgesinde tamamen özerk.
(MHO)
Ne yazık ki, bu bağlantı artık geçerli değil.
Boşa harcanan eşyalara olan bağlantılar, 7 günlük daha büyükse veya çok sık çağrılmışsa gerçekleşmez.
Bu makaleyi okumak için bir Haberler+ paketine ihtiyacınız var. Şimdi yükümlülük olmadan bir hafta deneyin – yükümlülük olmadan!
Teklif başlangıçta Austin Center'ın yönetilebilir bir kısmı ile sınırlıdır. Musk daha önce başlangıçta sadece 10-20 aracın mevcut olacağını açıklamıştı. Aynı zamanda, yeni Tesla otomobillerinin çoğunun, gemide gerekli olan tüm teknolojilere sahip olduğunu söylüyor. Bu nedenle, sokaklarda otonom sürüş ve şirketi için Robotaxi sektöründe yüzde 90'ın üzerinde bir pay ile milyonlarca Teslas'tan bahsediyor.
Misk kavramından şüphe ediyor
Bununla birlikte, uzmanlar ve rakipler, Teslas'ın bağımsız olarak ne kadar güvenilir bir şekilde sürebileceğinden şüphe ediyor, çünkü Musk sadece kameralara güvenmek ve çevredeki ortamı hisseden en pahalı lazer radarı olmadan yapmak istiyor. Bu teknikle, şu anda uzak olan Robotaxxi Waymo tedarikçisi seyahat ediyor. 1500'den fazla araba ile Waymo, tekerlekli bir kişi olmadan yolcularla 250.000'den fazla gezi. Bununla birlikte, Musk kameralara bahis oynarsa Tesla'nın maliyetler açısından önemli bir avantajı olacaktır.
Tesla, Y modelinin Austin tipini kullanır. Direksiyon simidi ve pedalsız özel bir robotaxi aracının üretiminin gelecek yıl başlaması planlanıyor. Şu anda, yolcu koltuğunda, gerekirse arabayı durdurabilecek bir grubun çalışanı var. Onunla birlikte, yolcular da bazı deneyim ilişkilerinden görülebileceği gibi uygulamalarına kaydolmak zorundadır. Eşlik eden bir araç, Tesla robot taksilerinin çoğunu takip eder ve uzaktan kontrol edilebilir. Waymo, Austin'in çok daha geniş bir bölgesinde tamamen özerk.
(MHO)
Ne yazık ki, bu bağlantı artık geçerli değil.
Boşa harcanan eşyalara olan bağlantılar, 7 günlük daha büyükse veya çok sık çağrılmışsa gerçekleşmez.
Bu makaleyi okumak için bir Haberler+ paketine ihtiyacınız var. Şimdi yükümlülük olmadan bir hafta deneyin – yükümlülük olmadan!