Şehirde 30 km/saat, Bologna'daki kazalar -%21

ahmetbeyler

New member
30 Ocak 2024, 17.20


Ayrıca olaya karışan yaya sayısı da %27,3 oranında azaldı. Meclis Üyesi Valentina Orioli: “Uzun vadede kendime güveniyorum”










“Bu, olumlu olarak değerlendirdiğimiz ilk trend – meclis üyesi Valentina Orioli'nin yorumu – her ne kadar yaklaşık altı ay gibi daha uzun bir süre sonra istatistiksel olarak daha konsolidasyonlu verilere sahip olacağımızın farkında olsak bile.” Bu eğilimin pekişmesi için, “Bologna, ilk iki haftada gösterdiği gibi daha yavaş ilerlemeye devam etmeli; veriler göz önüne alındığında, şehrimizde bile daha ihtiyatlı davranışların ve daha düşük hızların gerçekten fark yaratabileceğinin bilincinde olmalı.” yoldaki herkesin güvenliğinin korunmasında” diye ekliyor.


Cesaret verici veriler


Daha düşük hızların daha güvenli yollara karşılık geldiğini gösteren çeşitli çalışmalar vardır: yani, daha az km/saat daha az kazaya (ve daha az mağdura) eşittir. Ulaşım ve güvenliğiyle küresel düzeyde ilgilenen hükümetlerarası bir kuruluş olan Uluslararası Taşımacılık Forumu'nun araştırması, araç trafiğinin hızındaki azalmanın, kaza sayısında ve ciddiyetinde bir azalmaya nasıl karşılık geldiğini vurguluyor. Özellikle ortalama hızdaki %1'lik artış, yaralanmalı kazalarda %2, ciddi ve ölümlü kazalarda %3, ölümlü kazalarda ise %4 artışa neden oluyor.









İlgili
 
Üst