ahmetbeyler
New member
QR kodu üzerinden ödeme: Yumuşak banka şubesi nasıl hüküm sürer
Kısacası QR kodu hızlı yanıt kodu, uzun ve heyecan verici bir hikayeye sahiptir. Masahiro Hara ve Takayuki Nagaya, çok kolay ve her şeyden önce hızlı ve hızlı ve hızlı ve hatalar olmadan çok kolay okunabilen ve hala birçok uygulama için yeterli miktarda veri iletebilen iki boyutlu barkodunu icat ettiler (ortalama 3 kbyte). O zaman, ikisi, bileşenlerin lojistiğinin hızlanması için basit barkodlar olarak daha kesin etiketler kullanmak isteyen Japon otomobil tedarikçileri şirketinde çalıştı.
Japon Buluşu Çin Ödeme Sistemini fethetiyor
Geri kalanı tarih: sistem giderek optimize edildi, standartlaştırıldı ve son olarak çeşitli bir kitle tarafından kullanıldı, en geç bir kamera getiren akıllı telefonların uygulanması. Almanya'da QR kodları birçok amaca hizmet vermektedir: restorandaki menü için bir URL'nin iletiminden yerel ulaşım veya konserlerdeki biletlerin kontrolü için fatura verilerinin bankacılık uygulamasına aktarılmasına kadar. Özel karakterler ve pazarlama da içeriği daha hızlı iletmek veya insanları web'e çekmek için teknolojiyi kullanır. Slogana sadık: Bir QR kodunu da tararsa neden bir web adresi girelim? İçeriği yazmak yerine yalnızca taranır.
Ancak, bu ülkede pratik olarak bilinmeyen şey, QR kodunu kullanarak ödeme yapmaktır. Çin'de WeChat (Weixin) veya Alipay gibi QR'ye dayalı ödeme sistemleri tamamen yaygındır ve kredi kartları (mobil cihazlardaki türevleri dahil) değiştirilirken, Almanya'da sadece zaman zaman ödeme için, örneğin PayPal hesabından QPAL ödemeleri ile PayPal'a yapılan qpal ödemeleri vardır. İronik olarak, QR oyuncularının uygulanmaması, QR kodlarının evi, yani Japonya için de geçerlidir. Daha sonra Mod I'de cep telefonlarına inen uzun normal kredi kartları kullanılmıştır. Daha sonra, iPhone'ların başında da kullanılabilen Sumica gibi ee-para para birimi kartlarının yanı sıra, Avrupa'dan bildiğimiz gibi Apple Pay ve Google Pay gibi akıllı telefonlarda ve akıllı saatlerde hizmette arşivlenen kredi kartlarının uygulanması. Bu: Nippon'un dalgıçlarındaki ödeme yöntemleri için piyasa karmaşıktır. Gerçek şampiyonlar sadece Corona Pandemi ve Japon hükümeti tarafından daha fazla hizmeti dijitalleştirmek için temas kurmadan ödemeler ve programlara yönelik bir eğilim ile gelişir.
SoftBank uçakta – Güney Kore'nin yardımıyla
Orta krallıkta ve Asya'nın diğer ülkelerinde (artı küresel güney), qr ödemesi konsolide edildi, şimdi Batı'daki Çinli turistler aracılığıyla duyabilirsiniz, burada Alipay ve Wechat logoları dükkanların büyük zincirlerinde daha sık ödeme yapıyor. Halk Cumhuriyeti'nde, neredeyse her şey ödeme QR ile işlenebilir. Süpermarkette, lüks mağazada, bir takside, kasapta ve hatta sokakta bir dilenci ile ilgili olması önemli değildir: Wechat Pay veya Alipay, QR kodu tarafından her yerde ödeniyor. Uygulama başlatılır, A – genellikle basitçe basılmış – taranan kodun taranması, ödeme onaylanır. Kart okuyucusu gibi bir akıllı telefon hariç ek donanım, müşterilere veya perakendecilere ihtiyaç duymaz. Japonların temel teknolojilerine ne olduğunu kıskanması şaşırtıcı değil. Ülkenin en büyük dijital şirketinde, Soft Bank Group artık beklemek istemedi ve 2018'de Çin'de olanlarla uyumlu olan PayPay adlı bir hizmet sundu. Şirket, Yahoo Japonya olarak bilinen çeşitli internet markalarını (artık ABD'nin annesiyle bağlantı kurmuyor) birleştiren ve Güney Kore İnternet devinin de bir paya sahip olduğu Ly Corporation'ın çatısı altında kuruldu.

PayPay yumuşak bankada bulunur.
(Resim: Ben Schwan / Haberler Online)
PayPay'in arkasındaki fikir kolaydı: Çin'de ve Japon ödemelerinin parçalanmış pazarında QR oyununun başarısını, uygulamalarını bir sadakat programı ile oluşturmak ve kendi bankası aracılığıyla bildirmek için çoğaltmaya çalışmak. Neredeyse yedi yıl sonra bunun da başarılı olduğunu söylemelisiniz: Ly'ye göre Paypay'ın geçen yılın sonunda 66 milyon kayıtlı kullanıcısı vardı. Japonya'nın şu anda yaklaşık 123 milyon insanın nüfusu olduğunu düşünürsek, bu devasa bir başarıdır. Her şeyden önce, nüfusun bu penetrasyonu, ülkede kullanılan çevrimiçi hizmetleri aracılığıyla piyasa gücü ile başarılı olmuştur. İkincisi, özellikle daha küçük, tüccarlar ve operatörler, ekonomik fiyatlar ve müşteriler için indirimlere sahip, nakit ödemeden ödeme yapma fikrine sahip olmayacak, çünkü uzun zamandır (neredeyse) Nippon Cash'de sadece kraldı.
Hesaptan Doğrudan Borç
PayPay'in yaklaşımı, müşterinin hesabına bağlı bir borç ödeme işlevine eşdeğerdir. PayPay ve finansal teknolojik bölümü için, bu, aylık faturalandırma veya kısmi ödeme ile klasik bir kredi kartında olduğu gibi şirketin ilerlememesi gerektiği merkezi avantajına sahiptir. Müşteriler (Japon) banka hesaplarını PayPay ile birleştirir ve şüphesiz vatandaşlarının sayısını belirler. Daha sonra, uygulama ve QR kodu doğrudan ödeme sırasında faturalanır.
İnsanları rafta tutmak için, puanların toplanması için sadakat programı ve – özellikle PayPay ve önemli yıllık olayların ilk aşamasında – PayPay ile ödeme yaparken düşük -önemli yüzde eylemlerden birini tasarruf edebileceği indirim savaşları vardır. Tam olarak paranızı karşılamak istiyorsanız ve kredi tuzağına düşmek istemiyorsanız, eylemlerin doğrudan yapıldığı için mutlusunuz. Öte yandan, daha fazla para ve/veya kontrolü olan insanlar, faizsiz (tam bir aylık ödeme ile) kredi alamadıklarından rahatsız olurlar. Sonunda, Paypay'de, depolanan hesabın ait olduğu ilgili bankanın bağımlılığına gidin ve nakit sıkıntısı çekiyorsanız, düzenleme kredisinin Japon eşdeğerini kullanmalısınız. WeChat Pay ve Alipay ayrıca çalışır: Hesap veya krediden hemen standart bir kayıt yoluyla.

SoftBank Robot Pepe: Mevsime bağlı olarak süslenir.
(Resim: Ben Schwan / Haberler Online)
Japonya'daki sayısız kabul puanı ile güzel ve pratik bir maaş olarak, Nippon'dan sıkıca yaşamıyorsanız hizmetle ilgili bazı sorunlar var. Çünkü: PayPay yalnızca vatandaş sayısı dahil olmak üzere bir Japon banka hesabına kayıt yaptırır. Borç fonksiyonu nedeniyle şirket, kredi kartı gibi başka bir kullanım türü de sağlamaz. Ülkeye bir turist olarak girerseniz, dışlanırsınız ve diğer ödeme varyasyonlarına bağlı kalmalısınız. İster fiziksel kredi kartı ister Apple Pay ve Google Pay – ya da Sumica ve Pasmo veya ICOCA gibi varyantları fiziksel kağıt veya akıllı telefon ve akıllı saat. Sumica ve Co., alışveriş sırasında hemen tahsil edilen “gerçek” elektronik para birimidir. Ancak, kredi kartıyla şarj ederek, örneğin bir iPhone'da, burada yalnızca kredi kartı beyanını daha sonra ödemek için avantajınız da vardır. Japonya'daki bir bayi, dijital ödemeler için (nispeten nadirdir) PayPay'i tek başına koymaya karar verdiyse, sadece nakit yardımcı olur.
Diğer oyunlarla uyumluluk QR
Sonuçta: PayPay, özellikle genişletilecek pazarlar aradığınız için turizmle ilgili sorunun farkındadır. Şirkete göre, kontrollü LY şu anda Japonya'da yaşamayan insanlar için teklifini uygulamak istemiyor. Ancak en azından QR ödeme hizmeti sağlayıcıları artık birbirleriyle uyumlu olmaya çalışıyorlar. Dünyanın 11 ülke ve bölgesi tarafından en az 19 “nakit hizmeti” Paypay'e bağlıdır. Bunlar arasında Çin'den Alipay ve Hivex Network var, bu da daha fazla birlikte çalışabilirlik yaratmaya çalışıyor. Avrupa ve Kuzey Amerika bakış açısından, Paypay uyumluluğu listesi oldukça hayal kırıklığı yaratıyor: Asya, Güney Kore, Singapur, Tailandia, Tayvan, Moğolistan, Malezya, Filipinler veya Çin olsun açıkça desteklenmektedir (Hong Kong ve Macao ile Anakara).
“Ekim 2018'de hizmetimizin tanıtılmasından, bayileri turistik olarak motive edilmiş bir soru kullanmayı destekleyen ve aynı zamanda bu tür gezginlerin konforunu artıran bir ortamın oluşturulması üzerinde çalıştık”. Kişi olası hoş olmayan bir uygulama ile ilgilenir. “QR Paypay kodları yoluyla nakit uyumlu ödeme hizmetleri olan ziyaretçiler mal ve hizmetler için ödeme yaparlarsa, fiyatlar Yen'e fiyatı ekledikten sonra otomatik olarak yerel para birimlerine dönüştürülebilir.” Bu, stressiz bir satın alma deneyimini garanti etmelidir. “Ve perakendeciler de turistik konuklarla düzenli etkileşimden yararlanıyor.”

Tokyo'da İçme Makinesi: Paypay burada da çalışıyor.
(Resim: Ben Schwan / Haberler Online)
Sorun: Batı belirtildiği gibi çıktı. Amerika Birleşik Devletleri veya Kanada'dan, QR oyuncuları orada bilinmediği için PayPay ile bile uyumlu olacak tek bir tedarikçi de yoktur. Sonuçta, İtalya aynı adı Tinaba Spa ve annesi Banco Profili ile AB'de: Tinaba. Ama burada bile, Almanca olarak, gerçekten arzu edilmezsiniz. Tinaba, İngilizce bir bilgi web sitesi sunar, ancak uygulamanızı İtalyan App Store'da tek başına satar ve görünüşe göre İtalya'da ikamet yeri olan müşterileri bekliyor.
Burada bir kez daha görebilirsiniz, AB Finansal Hizmetler pazarının henüz tamamen üretilmediğini görebilirsiniz: Bankalar ve kredi kartı yayıncıları, tüm ülkelerde en iyi teklifi bulmak yerine hangi Üye Devletlerin sağlamak istediğine karar verebilirler. PayPay'de diğer ortaklarla işbirliği yapmak istersiniz, ancak açıkçası daha önce orada olmalıdır. Bununla birlikte, Japonya'da QR kodu olmadan hala büyük bir alternatif ödeme yöntemleri ekosistemi olduğundan, ziyaretçi rahatsız etmemelidir. Paypay bir zamanlar Çin'de Alipay ve Wechat Pay'a benzer bir piyasa gücü alırsa durum farklıdır.
(BSC)