ahmetbeyler
New member
Dolandırıcı Bildirim
Bu makale bu nedenle İngilizce olarak mevcuttur. Yayınlamadan önce teknik yardım ve editoryal revizyon ile çevrildi.
Bir daha gösterme.
Yaklaşık 480 milyon Euro ve birçok Anglikizm ile Avusturya federal hükümeti, elektriksel yol trafiği için yurttaşlarını kazanmak istiyor. Önümüzdeki yıl sonuna kadar kamu şarj istasyonlarının sübvansiyonu ve yerel emisyon kamyonları, otobüs işletmeleri ve bunların ilgili yük veya hidrojen yakıt ikmali altyapıları için 450 milyon Euro mevcuttur. 2026'da, arz altındaki kırsal alanlarda halka açık hızlı şarj istasyonları için 30 milyon avro ekleniyor.
Finansman programına Emove Avusturya denir ve Echarge, Etruck, Ebus ve Eride'nin dört sütununa ayrılmıştır. İkincisi, “özel ve operasyonel bağlamda bireysel araçlara geçmek için tüm önlemleri” içerir, ancak Taşımacılık Bakanı Peter Hanke (SAR) bilgilendirilebiliyorsa donanımlı değildir. Bu nedenle, elektrik bisikletlerinin tanıtımının, yerel emisyonları olmayan arabaların veya benzer hafif araçlara sahip araçların geri dönüşü ortaya çıkmıyor. Erides'de daha önce bilinen tek önlem, Asfinag State otoyolu operatörünün mineral petrol şirketleriyle, otoyollarda ve süper gezilerdeki elektrikli araçlar için şarj altyapısının genişletilmesi ve hızlandırılması hakkında konuşmasıdır. Avusturya karayollarında her 25 kilometrede bir şarj istasyonunu tutması 2022'den itibaren planlanmıştır.
“Emove Avusturya ile, esas olarak şarj altyapısındaki boşluğun kapatılmasına rehberlik eden hedefli finansman dürtüleri yaratıyoruz, Icharge çerçevesinde, halka açık hızlı şarj istasyonları yüzde 60'a kadar destekleniyor. Etruck ile ticari araçlarla birlikte ticari araçlarla birlikte ticari araçlarla birlikte ticari araçlarla birlikte ticari araçların değişimini teşvik ediyoruz. Tausz, Araştırma Geliştirme Şirketi (FFG) CEO'su yönetim tarafından görevlendirildi.
Hanke, “2030'a kadar Avusturyalıların yüzde 95'inin on kilometre içinde hızlı bir şarj istasyonu olmalı” dedi. Bu “hırslı ama uygulanabilir”. Elektrikli otomobillerin tanıtımının feragatini haklı çıkardı: “Altyapı teklifi doğru ise, e-mobiliteye geçme arzusu da daha yüksektir”. Onun inancı: “Yük, şarj, satın alımlar!”
(DS)
Ne yazık ki, bu bağlantı artık geçerli değil.
Boşa harcanan eşyalara olan bağlantılar, 7 günlük daha büyükse veya çok sık çağrılmışsa gerçekleşmez.
Bu makaleyi okumak için bir Haberler+ paketine ihtiyacınız var. Şimdi yükümlülük olmadan bir hafta deneyin – yükümlülük olmadan!
Bu makale bu nedenle İngilizce olarak mevcuttur. Yayınlamadan önce teknik yardım ve editoryal revizyon ile çevrildi.
Bir daha gösterme.
Yaklaşık 480 milyon Euro ve birçok Anglikizm ile Avusturya federal hükümeti, elektriksel yol trafiği için yurttaşlarını kazanmak istiyor. Önümüzdeki yıl sonuna kadar kamu şarj istasyonlarının sübvansiyonu ve yerel emisyon kamyonları, otobüs işletmeleri ve bunların ilgili yük veya hidrojen yakıt ikmali altyapıları için 450 milyon Euro mevcuttur. 2026'da, arz altındaki kırsal alanlarda halka açık hızlı şarj istasyonları için 30 milyon avro ekleniyor.
Finansman programına Emove Avusturya denir ve Echarge, Etruck, Ebus ve Eride'nin dört sütununa ayrılmıştır. İkincisi, “özel ve operasyonel bağlamda bireysel araçlara geçmek için tüm önlemleri” içerir, ancak Taşımacılık Bakanı Peter Hanke (SAR) bilgilendirilebiliyorsa donanımlı değildir. Bu nedenle, elektrik bisikletlerinin tanıtımının, yerel emisyonları olmayan arabaların veya benzer hafif araçlara sahip araçların geri dönüşü ortaya çıkmıyor. Erides'de daha önce bilinen tek önlem, Asfinag State otoyolu operatörünün mineral petrol şirketleriyle, otoyollarda ve süper gezilerdeki elektrikli araçlar için şarj altyapısının genişletilmesi ve hızlandırılması hakkında konuşmasıdır. Avusturya karayollarında her 25 kilometrede bir şarj istasyonunu tutması 2022'den itibaren planlanmıştır.
“Emove Avusturya ile, esas olarak şarj altyapısındaki boşluğun kapatılmasına rehberlik eden hedefli finansman dürtüleri yaratıyoruz, Icharge çerçevesinde, halka açık hızlı şarj istasyonları yüzde 60'a kadar destekleniyor. Etruck ile ticari araçlarla birlikte ticari araçlarla birlikte ticari araçlarla birlikte ticari araçlarla birlikte ticari araçların değişimini teşvik ediyoruz. Tausz, Araştırma Geliştirme Şirketi (FFG) CEO'su yönetim tarafından görevlendirildi.
Hanke, “2030'a kadar Avusturyalıların yüzde 95'inin on kilometre içinde hızlı bir şarj istasyonu olmalı” dedi. Bu “hırslı ama uygulanabilir”. Elektrikli otomobillerin tanıtımının feragatini haklı çıkardı: “Altyapı teklifi doğru ise, e-mobiliteye geçme arzusu da daha yüksektir”. Onun inancı: “Yük, şarj, satın alımlar!”
(DS)
Ne yazık ki, bu bağlantı artık geçerli değil.
Boşa harcanan eşyalara olan bağlantılar, 7 günlük daha büyükse veya çok sık çağrılmışsa gerçekleşmez.
Bu makaleyi okumak için bir Haberler+ paketine ihtiyacınız var. Şimdi yükümlülük olmadan bir hafta deneyin – yükümlülük olmadan!